Wijzigingen binnen uw zakelijke relatie met de FedEx groep

Terwijl de integratie van FedEx Express en TNT en de transformatie van beide organisaties verder gaan, informeren we u graag dat we in Nederland vanaf 2 september 2021 de bestaande juridische entiteiten FedEx Express en TNT zullen samenvoegen. Op deze manier maken we onze organisatie nog efficiënter en blijven we aan uw zakelijke behoeftes voldoen.

Als onderdeel van dit proces zal TNT Express Nederland B.V. in zijn geheel, inclusief de operationele activiteiten en alle activa en passiva, op
2 september 2021 automatisch overgedragen worden aan en gecombineerd worden met FedEx Express Netherlands B.V..

Onze producten en diensten blijven evenwel ongewijzigd als gevolg van de gewijzigde bedrijfsstructuur. Uw huidige accountmanager behoudt de directe toegang tot alle resources van FedEx Express en TNT en blijft klaarstaan met advies en ondersteuning bij het gebruik van onze diensten.

 

Bedrijfsgegevens
U kunt de bedrijfsgegevens van TNT Express Nederland B.V. aanpassen en alle toekomstige correspondentie te richten naar:
FedEx Express Netherlands B.V. 
Taurusavenue 111 
2132 LS Hoofddorp

Betalingsgegevens
We verzoeken u ook alle bankgegevens voor de facturen van FedEx en TNT vanaf 2 september 2021 aan te passen in uw betalingssystemen:

Facturen afkomstig van FedEx dienen betaald te worden op volgende rekening: 

  • Rekeninghouder: FedEx Express Netherlands B.V. 
  • Naam financiële instelling: ING BANK NV
  • IBAN/rekeningnummer: NL82INGB0008237239
  • Swift / BIC Code: INGBNL2A
  • Btw-nummer: 8577.68.578.B01

EORI-nummer: NL857768578

Facturen afkomstig van TNT dienen betaald te worden op volgende rekening: 

  • Rekeninghouder: FedEx Express Netherlands B.V. 
  • Naam financiële instelling: ING BANK NV
  • IBAN/rekeningnummer: NL79INGB0000851907
  • Swift / BIC Code: INGBNL2A
  • Btw-nummer: 8577.68.578.B01
  • EORI-nummer: NL857768578

Instemming
We gaan ervan uit dat u akkoord gaat met de overdracht van uw rechten en verplichtingen uit uw contract, tenzij u ons binnen de 30 dagen na ontvangst van deze communicatie schriftelijk op de hoogte brengt van het tegendeel op het hierboven onder “Bedrijfsgegevens” vermelde adres.

We verzoeken u deze brief te delen met uw leidinggevenden – ook het management van het hoofdkantoor, indien van toepassing – en binnen uw organisatie zodat alle wijzigingen doorgevoerd kunnen worden die nodig zijn als gevolg van de wijziging van onze juridische bedrijfsstructuur.

Wij waarderen onze samenwerking en kijken ernaar uit om deze verder te zetten. Bij vragen, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst of met uw accountmanager.